poniedziałek, 29.04.2024 - tydzień (P)arzysty
logoPolSl2019 2logoRE100
Wydział Elektryczny

Trwają zapisy na drugi blok cyklu „Dobre Praktyki Tworzenia Oprogramowania” (DPTO) w roku akademickim 2015/2016. Zapraszamy na ogólnodostępne wykłady PROJEKT W PRAKTYCE, część II, które 3 marca 2016 roku odbędą się na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

Podczas najbliższych wykładów pracownicy Future Processing podzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z praktycznym spojrzeniem na pracę w projektach. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: jak przebiega proces wdrażania nowych osób do konkretnego projektu, jak wykorzystać doświadczenia ze studiów w pracy zawodowej, jak wygląda współpraca z klientem, a także jak komunikować się w zespole, by osiągnąć projektowy sukces. Zapisy na drugi blok cyklu „Dobre Praktyki Tworzenia Oprogramowania” 2015/2016 odbywają się za pośrednictwem strony www.dpto.pl.

Uczestnicy cyklu będą ponadto mieli możliwość zapisania się na warsztaty, które odbędą się 12 marca 2016 roku w siedzibie firmy Future Processing. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, pierwszeństwo udziału w warsztatach będą miały osoby, które uczestniczyły w wykładach II bloku DPTO i jednocześnie w najciekawszy sposób uzasadnią chęć swojego uczestnictwa w szkoleniu. Zapisy na warsztaty ruszają 4 marca 2016 roku.

„Dobre Praktyki Tworzenia Oprogramowania” (DPTO) to cykl wykładów i warsztatów skierowanych do młodych programistów, podczas których specjaliści z firmy Future Processing dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i prezentują różne aspekty pracy projektowej. Przedsięwzięcie ma na celu dbanie o wszechstronny rozwój studentów i absolwentów kierunków technicznych. Projekt, podobnie jak przy poprzedniej edycji, realizowany jest na Uniwersytecie Śląskim i Politechnice Śląskiej. Cykl DPTO 2015/2016 składa się z dwóch bloków tematycznych. Pierwszy z nich odbył się w grudniu 2015 roku.

Organizatorem wydarzenia jest firma Future Processing, biorąca udział w wielu kluczowych dla informatyki przedsięwzięciach, nawiązując przy tym współpracę z uczelniami wyższymi w obszarze rozwoju, badań i edukacji.